A day with Lauren Sims

Interview

A day with Lauren Sims

703

A day with Lauren Sims

Difficile descrivere in poche righe Lauren e la sua personalità…è nata e cresciuta a Dallas, si è sposata da poco ma soprattutto è appassionata…appassionata di tutto quello che fa e di ciò che le piace. Ama aiutare le ragazze a trovare la loro sicurezza in se e la loro bellezza e la loro vera identità e spingere a vivere ogni giorno pienamente.

10 diversi momenti della giornata, dalla sveglia alla buonanotte per conoscerla un po’.

Seguite i suoi articoli su moda/vita sana/bellezza…su lolomag.com

Seguitela anche su Instagram. (Le foto di questo articolo sono tratte dal suo account)

Hard to describe Lauren and her personality in just few lines…ok let’s try…born & raised in Dallas, newlywed…but above all she’s passionate! Passionate about all the things she does and all the things she likes. She loves and passionate about helping girls find security and beauty in their true identity and live every day to the fullest.

10 different moments during the day, from wake up time till good night.

Follow her writing about fashion/healty life/beauty on lolomag.com

Follow Lauren on her super nice Instagram. (All of the pics of this article are from her account)


– Wake up!

Preferisci svegliarti presto o ti piace (quando puoi) rimanere a letto più che puoi? Hai una sveglia impostata nel cellulare o ti svegli con la prima telefonata/messaggio che arriva?

Sono senza dubbio una mattiniera! Mi sveglio in modo naturale e senza sveglia verso le 7 del mattino, a volte anche prima, ogni giorno. Adoro la mattina perché tutto sembra nuovo e il giorno è ancora impacchettato e pronto da vivere!

Are you a morning kind person or (when its a not a working day) do you prefer staying in bed the longest you can? Do you have an alarm set on the mobile phone o you usually wake up when you receive the first call/text in the morning?

I am definitely a morning person! I naturally wake up around 7am, if not earlier, everyday. I love mornings because everything is new and the day has yet to unfold!


– Breakfast

La colazione preferita quando sei a casa? e quella quando sei in viaggio. 

Quando sono a casa di solito preparo uova e bacon di tacchino. Mi piace preparare qualcosa di semplice ma ho sempre bisogno di un po’ di proteine di mattina! Mangio anche della frutta ovviamente. Quando sono in viaggio invece mi piace provare cose nuove, ma non sarò mai una di quelle ragazze che escono di casa facendo colazione solo con un bagel! Le proteine per me sono un must al mattino, se no rischio di addormentarmi durante il giorno!

Your favourite kind of breakfast when you’re at home and the one you love when you’re travelling?

At home on most mornings, I usually just make eggs and turkey bacon. I keep things pretty simple, but always need my protein in the mornings! I also usually have fruit as well. When I’m traveling, I like to try new things. But, I will never be one of those girls that can just have a bagel for breakfast! Like I said, protein is a must or I am falling asleep throughout the day!

Eggs+turkey bacon, my morning’s protein dose.

…but i never forget my vitamins too ;-)!

Qual’è in assoluto la colazione più buona che hai mangiato?(paese/hotel)

Io e mio marito siamo stati ad Antigua per la luna di miele e ci preparavano una splendida colazione ogni giorno…omelette, pancake, frutta fresca…era un sogno!

What’s the best breakfast you’ve ever had? (nation, hotel)

My husband and I went to Antigua for our honeymoon and had people who made us breakfast every morning at the resort (Cocobay Resort). They would make us custom omelets, pancakes, fresh fruit…it was a dream!


– Gym session

Hai la tessera in palestra che scade ogni mese ma non ci vai quasi mai? Toglietemi tutto ma se non vado in palestra 3 giorni a settimana…La palestra per me è solo in primavera, quando la prova costume si avvicina.

Cerco sempre di andare in palestra o di correre almeno 3 volte a settimana, la corsa è quello che mi da equilibrio e mi fa stare bene. Amo stare in forma e muovermi e mi tendo a deprimermi quando sto troppo tempo senza allenarmi o fare attività fisica!

Which of these 3 sentence is perfect for you and why? You have your gym card but you go there just to pay the monthly fee. You always go to gym at least 3 days a week. Gym is like Spring…it’s an April thing when Summer and beach time is around the corner.

I try and go to the gym or run outside at least 3 days a week! Running is what keeps me sane. I love being active and usually get depressed if I go too long without physical activity!


– Blog updates.

Hai un momento della giornata in cui aggiorni il blog? prendi degli appunti in giro e poi li rielabori a casa? quali sono i tuoi device irrinunciabili per poter lavorare “on the go”?

Dipende molto dal tipo di settimana che ho, ma di solito non ho un momento preciso in cui scrivo i post, ogni momento libero va bene! Spesso è la prima cosa che faccio la mattina oppure più tardi la sera. Ho una nota aperta sul mio smartphone per le idee che mi vengono per il blog o per appuntarmi qualcosa che ho visto in giro e che mi ha ispirato. Di sicuro il mio device irrinunciabile è il mio iPhone…non penso che potrei “funzionare” o fare molte delle cose della mia giornata senza!

Do you update your blog on a particular time of the day (morning/evening)? Do you take notes during the day and then you work on them when you’re home? Which are your must-have devices (digital or not) you have with you to work “on the go”?

It all depends on the week. But there’s not a particular time I work on blog posts – just any time of the day I happen to be free! It’s usually first thing in the morning or later in the evening though. I keep a running note on my phone of ideas I randomly get for the blog, or something cool I saw that inspired me. My must-have device is definitely my iPhone. I don’t think I could function, much less do any work, without it!

Once i get home i work on notes i took on my iPhone during the day

I just need a lil free time and an my “assistant” to get work done


– Lunch time

La prima cosa che fai al ristorante: controlli se c’è il wi-fi, controlli che ci sia un’ottima insalata sul menù? 

Di sicuro cerco l’insalata! Cerco di non usare il telefono quando mangio.

Se mangi da sola come inganni il tempo, preferisci ascoltare musica, controllare il tuo blog, vedere cosa succede su instagram?

Se sono da sola do un’occhiata a Instagram/Facebook/email.

Di solito verso che ora mangi?

Spesso pranzo un po’ più tardi del normale verso le 13:30/14:00! Le mattine sono sempre pienissime di cose da fare e di impegni e non riesco a fare un break prima.

The first thing you do when you’re in a restaurant: you check if there’s wi-fi or you check the menu to see if there’s a good salad?

Salad, for sure! I try and not be on my phone during meals.

If you eat all by yourself, what do you do? Listen to music, check your blog comments, check what’s going on on instagram/twitter/facebook?

If I’m by myself I’ll catch up on Instagram/Facebook/emails.

Lunch time is never before…lunch time is never after…(at what time you usually have lunch?)

I usually eat a later lunch – around 1:30 or 2! Mornings seem to get so busy and I don’t have time to break until a little later.

Kale salad with grilled chicken and goat cheese…delicious.


– Shopping time

Come trovi gli indirizzi giusti in una città che non è la tua? Concept store o Vintage shop? 

La chiave di tutto è esplorare! Girovagare per le strade e vedere quello che ti colpisce o ti ispira, qualunque cosa sia tipico di un posto può essere interessante anche perché puoi andare nelle grandi catene di negozi ovunque no?

Una buona sessione di shopping è quando hai comprato quello che ti serviva o quello che non pensavi di acquistare?

Beh secondo me entrambe le ipotesi possono rappresentare una buona sessione di shopping!

How do you find the coolest shopping address in a foreign city? Concept store or Vintage/thrift shop?

I think exploring is key! Just walking down the streets and seeing what catches your eye or what inspires you. Anything local is a must-try. You can go to chain stores anywhere!

A successful shopping session is: when you buy what you needed to or when you buy something you didn’t know you needed?

I would argue that both make a successful shopping session!


– Beauty session

Hai una tua beauty routine a cui non rinunci mai? quali sono i tuoi prodotti must che non possono mancare nel tuo beauty o nella tua borsa?

Certamente! Non posso vivere senza il mio primer fondotinta di Laura Mercier e l’idratante colorato, poi ho sempre con me un rossetto YSL nella borsa! Mi sento nuda senza.

Do you have a beauty routine you cannot live without? which are your “must-have” product that you take always with you in your beauty-case and/or in your bag?

Absolutely! I can’t live without my Laura Mercier foundation primer and tinted moisturizer. Also, I always always have a YSL lip color in my purse! I feel naked without it.


– Friends meeting

Preferisci organizzare una serata con gli amici mandando un messaggio cumulativo su whatsapp o chiamandoli al cellulare? Il solito locale in centro o in casa davanti a un bel film?

Siamo un gruppo da messaggio “di gruppo”! Alcune sere andiamo a casa di qualcuno, prepariamo una bella cena, beviamo qualcosa e chiacchieriamo, sono le serate che preferisco. Finche ci sono giochi e biscotti+i miei amici allora sono una ragazza felice!

How do you organize a date with your friends? with a group-message on whatsapp or calling/texting each of them? What do you do then…the same nice pub/restaurant downtown or at home with a nice movie+popcorn on tv?

We typically group text! Most friend nights we’ll go to someone’s house, make a nice meal, have drinks and just chill. Those are my favorite nights. As long as cookies & games are involved, + my favorite people, I’m a happy girl.

Home+friend+cookies and games…my ideal evening.


– Dinner

La cena è quella cosa che facevano gli antichi prima dell’invenzione dell’aperitivo rinforzato? Schiavo del take away, hai tutti i menù dei ristoranti a domicilio sulla porta del frigo o ti piace improvvisare una cena leggera cucinata al momento?

Non sono una fanatica del take-away. Preferisco cucinare qualcosa a casa, sia perché è più economico ma soprattutto perché è più salutare! Oppure se non sto a casa, preferisco andare in un ristorante (non un fast-food) e godermi il pasto in tutta tranquillità e senza dover correre.

Dinner is what people used to do before “happy hour/aperitif” were invented? Are you a take-away addicted with all the menus on the fridge’s door or do you prefer improvise and cook something nice for dinner?

I’m not a huge take-out girl. I prefer to cook something at home, because it’s less expensive and healthier! Or, I prefer to go to a sit-down restaurant where you can enjoy a meal and not be rushed.

Homemade frittata…it looks delicious…well it was more than delicious!


– Good night!

Quali sono i tuoi rituali prima di andare a letto: qual’è l’ultima cosa che fai prima di spegnere la luce?

Bevo una tisana per dormire quasi ogni notte mentre mi preparo per andare a letto, poi faccio la mia routine pre-sonno: i lavo il viso, i denti…metto un po’ d’ordine nella stanza…l’ultima cosa che facci prima di spegnere la luce è pregare con mio marito, ogni sera, prima di metterci a letto, è la parte preferita della giornata per me.

Sei più da “chi dorme non piglia pesci” o “devo dormire otto ore sempre e comunque”?

Di sicuro la seconda…devo dormire almeno 8 ore…assolutamente!

Which are your “before bed” rituals: which is the last thing you do before turning the light off?

I drink sleepytime tea almost every night while I’m getting ready for bed. Do my nighttime routine, of washing my face, brushing my teeth, cleaning up my room…

The last thing I do before turning the light off and calling it a day…my husband and I pray together every night, right before we fall asleep and it’s my favorite part of the day.

Which sentence is more close to your attitude and why? I need 8 hour’s sleep no matter what. You snooze you lose (the more you sleep the more things you could loose).

I need 8 hours of sleep for sure! This is a must!

Praying with my husband before going to bed it’s important. “return to your rest, my soul . for the Lord has been good to you – psalm 116”