Tamuna Ingorokva FW 2015 Collection
L’ispirazione della nuova collezione riflette l’interesse della designer per l’estetica minimalista Wabi-Sabi che si manifesta con un immaginario più scuro, dark e misteriosamente silenzioso pensato in combinazione con le forme geometriche dei solidi in rivoluzione.
L’apparente nulla dei colori scuri prende vita come via per rappresentare un mondo che sia tranquillo e calmo…un mondo che non è da nessuna parte e in ogni luogo.
La natura incontra la geometria e la sua linearità attraverso pieghe delicate e morbide. La collezione è un rasoio gentile che attraversa di netto la linea confusa fra un minimalismo senza tempo e la bellezza dello spazio infinito.
Inspiration of this collection reflects strong influences of her newfound level of interests in the timeless aesthetics of Wabi-sabi minimalism which manifest a little darker, obscure and silent. Combining it with the evolving geometric shapes of solid infinite colors allows for a dynamic that is lighter brighter.
The nothingness of the dark colors is alive with possibility representing a tranquil, calming atmosphere that is nowhere, anywhere and everywhere.
The wave of nature meets the linear geometry through gentle pleats. This collection is a gentle razor that cuts through the blurred line between timeless minimalism and the beauty of infinite space.
[pp_gallery gallery_id=”51325″ width=”207″ height=”207″]
No Comment