Tamuna Ingorokva FW 2015 Collection

Tamuna Ingorokva FW 2015 Collection

302

Tamuna Ingorokva FW 2015 Collection    Italiano-Inglese-New

L’ispirazione della nuova collezione riflette l’interesse della designer per l’estetica minimalista Wabi-Sabi che si manifesta con un immaginario più scuro, dark e misteriosamente silenzioso pensato in combinazione con le forme geometriche dei solidi in rivoluzione.

L’apparente nulla dei colori scuri prende vita come via per rappresentare un mondo che sia tranquillo e calmo…un mondo che non è da nessuna parte e in ogni luogo.

La natura incontra la geometria e la sua linearità attraverso pieghe delicate e morbide. La collezione è un rasoio gentile che attraversa di netto la linea confusa fra un minimalismo senza tempo e la bellezza dello spazio infinito.


Inspiration of this collection reflects strong influences of  her newfound  level of interests in the timeless aesthetics of Wabi-sabi minimalism which manifest a little darker, obscure and silent. Combining it with the evolving geometric shapes of solid infinite colors allows for a dynamic that is lighter brighter.

The nothingness of the dark colors is alive with possibility representing a tranquil, calming atmosphere that is nowhere, anywhere and everywhere.

The wave of nature meets the linear geometry through gentle pleats. This collection is a gentle razor that cuts through the blurred line between timeless minimalism and the beauty of infinite space.

[pp_gallery gallery_id=”51325″ width=”207″ height=”207″]