Colorful FW18: Mimì à la Mer lanched the new sweaters in Mohair wool

Fashion

Colorful FW18: Mimì à la Mer lanched the new sweaters in Mohair wool

930

The protagonists of the FW 18-19 season of Mimì à la Mer are the colorful sweaters in Mohair wool, characterized by bright colors and new graphics.


Zig zag motifs, geometries inspired by a painting by Mondrian and lines that compose multicolor rainbows, are the designs recreated on the knitwear with an inlay work.
Cardigans and pullovers mix the iconic body of the brand, in velvet or lurex, with long sleeves and V-necks, but also the new palace trousers in wool, velvet and lurex that complete the look.
The absolute novelty of the collection is the versatile two-piece that can be used as a bikini or underwear. Strictly made of sparkling lurex fabric!


Protagonisti della stagione FW 18-19 di Mimì à la Mer sono i coloratissimi maglioni in lana Mohair, caratterizzati da colori brillanti e nuove grafiche.
Motivi zig zag, geometrie ispirate a un quadro di Mondrian e righe che compongono arcobaleni multicolor, sono i disegni ricreati sulla maglieria con una lavorazione a intarsio. Ai cardigan e i pullover si mixano gli iconici body del brand, in velluto o lurex, con manica lunga e scolli a V, ma anche i nuovi pantaloni a palazzo in lana, velluto e lurex che permettono di completare il look.
Novità assoluta della collezione è il versatile due pezzi che può essere utilizzato come bikini o underwear. Rigorosamente in tessuto scintillante lurex!